ضدعفونی کننده های دست و سطوح یکی از محصولات ضروری در زندگی روزمره انسانها است. مخصوصا این روزه ها که مترادف با رخداد ویروس کرونا در دنیا است و زندگی عادی را دچار مشکلاتی کرده است.

در این زمینه محصول های مختلفی بر پایه الکل و آب اکسیژنه در بازار موجود است که در این محل نمی خواهیم خیلی به آنها بپردازیم. شرکت آرمان جستجوگران انرژی نور (ASEPE) با توجه به زمینه کاری آن در حوزه نانومواد اقدام به تولید محصولی تحت نام نانوکلینیا نموده است که میخواهیم کمی به ویژگی های آن بپردازیم. ویروس ها و باکتری ها همه جا هستند و وقتی شما در فعالیت های روزانه دست به جای می زنید آنها از طریق دست میتوانند به شما منتقل شده و شما را مریض کنند. یکی از ساده ترین راه برای محافظت از بیماری تمیز کردن دست با استفاده از ضد عفونی کننده ها است. لازم به ذکر است شستن دست با آب معمولی امکان تمیز کردن ویروس ها و باکتریها را ندارد. محلول نانوکلینیا یکی از محصولهای شرکت آرمان جستجوگران برای این هدف ساخته شده است. این محلول مبتنی بر نانوفناوری است و مستقیما باکتریها و ویروس ها را می کشد. محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح نانوکلینیا یکی از بهترین محلولهای ضدعفونی کننده دست برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های عفونی و رفع آلودگی‌های با منشا باکتری، ویروس و قارچ در ایران و جهان می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است در این محصول ماندگاری بسیار بیشتر از محصولات مشابه میباشد. تفاوت این محصول با محلولهای موجود در بازار این است که علاوه بر اثر روی باکتری برای از بین بردن ویروسها و قارچها بسیار مفید و قوی عمل میکنند. این محلول بدون نیاز به آبکشی و خشک کردن دست‌ها را تمیز و ضدعفونی می‌نماید و با وجود ترکیبات مرطوب‌کننده و نرم‌کننده از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. این محصول ترمیم کننده زخم دست ها است و همچنین امکان آتش گرفتن ندارد و این در حالی است که محصولات مبتنی بر الکل از این منظر خطرناک هستند

لازم به ذکر است طبق آزمایش های انجام شده اثر بخشی این محصول زیر یک دقیقه ۹۶۵/۹۹ % و زیر ۱۵ دقیقه ۹۹۹۹/۹۹ % میباشد. بوی بد ندارد و بلکه رایحه گیاهان و میوه ها جذابیت خاصی به این محصول میدهد.
این محصول هم برای دست و هم سطح قابل استفاده است .